Hebt u een vraag? Kijk of u het antwoord op deze pagina kunt vinden. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via tegesencitroenen@gmail.comU kunt ook een sms of whatsapp bericht sturen naar telefoonnummer 06-14592596. Indien u telefonisch contact wilt, dan kunt u dit in een sms of whatsapp bericht aangeven. U wordt dan terug gebeld.

Bij het betalen krijg ik een fout melding, wat nu?

Volg de instructies die u op het scherm ziet staan. Mocht u er niet uitkomen probeert u dan eventueel een andere betaalmethode. Ook kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen via tegelsencitroenen@gmail.com.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u via onze webshop op een werkdag een bestelling plaatst, ontvangt u uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?

Wanneer uw bestellingen verzonden wordt, krijgt u van ons per mail bericht.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

in Nederland wordt uw bestelling bezorgd door PostNL. U kunt het verzonden pakket volgen via de website van MyParcel. Via de Track & Trace kunt u zien wat de status van uw pakket is. Via My Parcel krijgt u op de dag van verzending en de dag voor de levering in de meeste gevallen ook een e-mail met de Track &Trace gegevens en verwachte levertijd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

We bieden een ruim aanbod van bezorgopties. U bepaalt zelf wanneer en waar u het pakket ontvangt. U ontvangt van MyParcel een email met de verwachte dag en tijd van levering. Via een link in deze mail kunt u heel eenvoudig de dag en/of tijd wijzigen. Indien u de dag of tijd niet wijzigt en u bent er onverhoopt niet, dan wordt het pakket in de meeste gevallen daarna nog éénmaal aangeboden. Daarna wordt uw bestelling naar een afhaallocatie van Post NL gebracht waar u het kunt ophalen. Voor de afhaallocaties van Post NL klikt u hier.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

U ontvangt een aparte e-mail van My Parcel met het verwachte tijdvak voor de levering. Deze ontvangt u op de ochtend van de leverdag. Via een link in deze mail kunt u heel eenvoudig de dag en/of tijd wijzigen. Indien u de dag of tijd niet wijzigt en u bent er onverhoopt niet, dan wordt het pakket in de meeste gevallen daarna nog éénmaal aangeboden. Daarna wordt uw bestelling naar een afhaallocatie van Post NL gebracht waar u het kunt ophalen. Voor de afhaallocaties van Post NL klikt u hier.

Op welke dagen verstuurt Littekencreme.nl pakketten?

Littekencreme.nl verstuurt op alle werkdagen pakketten. Behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), 1e Paasdag, 2e Paasdag, Koningsdag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst (25 en 26 december). Op de dagen dat wij gesloten zijn worden er ook geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar.

Kan ik op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?

Ja dit is mogelijk. Wanneer u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, geeft u dit aan in het bestelproces. Om een ander afleveradres te gebruiken klikt u bij het Afleveradres op uw tweede adres nadat u deze vooraf heeft ingevuld. U kunt een tweede adres toevoegen in Mijn account bij het kopje: Mijn adressen.

Hoe kan ik producten retourneren?

De producten kunnen worden geretourneerd met behulp van het retourformulier. Deze kunt u hier downloaden. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Alleen onbeschadigde verpakkingen kunnen retour worden gestuurd.

Wat zijn de voorwaarden van het retourneren?

U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met reden van retournering.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat kan ik doen?

Mocht het zijn dat Littekencreme.nl het verkeerde product naar u heeft gestuurd dan kunt u het product kosteloos terugsturen. De verzendkosten worden dan vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld dan kunt u dit retourneren. U betaalt dan wel de verzendkosten en eventueel het prijsverschil met het correcte product.

Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling, wat kan ik doen?

Als u al een lange tijd op uw bestelling wacht ( 4 werkdagen of langer) dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. Desnoods komen wij het persoonlijk bij u bezorgen!

Heb ik een account nodig?

Om bij Littekencreme.nl te bestellen raden wij u aan een persoonlijke account aan te maken. Hiermee kunnen wij u beter en vollediger bedienen. Het voordeel van dit account is bovendien dat u niet steeds opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen en gemakkelijk uw vorige bestellingen kunt herbestellen. Zo heeft u in één klik uw favoriete bestellingen bij de hand. Als u geen account wilt en toch wil bestellen kunt u ook bestellen als gast.

Hoe maak ik een account aan?

U kunt een account aanmaken door op Registreren te drukken. Deze knop vindt u aan de rechterkant van de website. Dit brengt u op de volgende pagina. Bij het kopje: Maak een account aan, vult u uw email adres in en vervolgens drukt u op de knop: Maak een account aan. In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Op de plek waar een rood sterretje achter staat, dient u uw gegevens altijd in te vullen. Wanneer u alles heeft ingevuld drukt u vervolgens op Aanmelden.Hierna heeft u uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Littekencreme.nl en genieten van de voordelen van een persoonlijk account.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer u een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u automatisch een overzicht van de inhoud van uw winkelwagen. Wanneer u deze producten wilt bestellen dan bestelt u met de knop: In de winkelwagen of de knop Bestellen. U komt dan op de bestelpagina. Om te bestellen dient u in te loggen met uw persoonlijke account.

Indien u nog geen persoonlijke account heeft dan kunt u deze aanmaken door alle gegevens in te vullen en een persoonlijk wachtwoord te kiezen.

Nadat u heeft ingelogd of uw gegevens voor uw nieuwe account heeft ingevuld kiest u de verzendmethode.

Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal of Paypal.

Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Bestelling afronden. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling ontvangen is dan wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending.

Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?

Ja dit is mogelijk. Wanneer u opnieuw producten wilt toevoegen aan uw bestelling dan klikt u op: Ga door met winkelen. U komt dan terecht op de vorige pagina in de webwinkel waar u was. U kunt dan verder gaan met winkelen en andere producten toevoegen aan uw winkelwagen.

Ik heb geen account en wil toch bestellen hoe doe ik dit?

Als u geen account wilt aanmaken en toch wilt bestellen, kies dan voor ‘Bestel als gast’. Wel raden wij u aan toch een account aan te maken als u verwacht vaker te bestellen, omdat u dan gemakkelijk kunt herbestellen en de volgende keer niet opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuwe?

Om een nieuw wachtwoord te ontvangen gaat u naar het inlogscherm. Op deze pagina ziet u de knop: Wachtwoord vergeten? Als u hierop drukt dan kunt u in het volgende scherm het e-mail adres invullen waarop het account staat geregistreerd. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mail adres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.

Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?

Wanneer u een bestelling geplaatst heeft en deze is verwerkt dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.

Wat doet Littekencreme.nl met mijn gegevens?

Door het creëren van een account worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Littekencreme.nl. Alle gegevens die u ons doorgeeft worden alleen gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer, zoals het verwerken van bestellingen. Wij verstrekken geen gegevens aan derden, die uw persoonlijke levenssfeer kunnen aantasten.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Littekencreme.nl. Onze privacy policy kunt u onderaan welke webpagina vinden.

Ik wil wel de nieuwsbrief ontvangen maar GEEN spam van andere bedrijven, is dit mogelijk?

Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u alleen onze nieuwsbrief. Uw email adres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven. U ontvangt dus geen spam wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Littekencreme.nl.